zaterdag 4 mei 2013

Catrice Skin Finish Compact Powder - 020 natural beige


De zomer komt eraan en dat betekent (hopelijk) warme, lange dagen. Als het warm is ga je transpireren en krijg je misschien wel een glimmend voorhoofd. Dat is dan weer iets wat we níet willen. Daarvoor zijn dus de Compact Powders uitgevonden. Wat helemaal mooi meegenomen is, is dat ze ook nog een subtiele dekking hebben.



Het is serieus de derde keer dat ik deze powder koop. Ik kan dus eigenlijk al meteen verklappen dat ik er heel tevreden over ben. Deze ligt al meer dan twee jaar in mijn everyday bakje!


Mocht je echt een hele lichte huidskleur hebben, dan is er ook een kleur voor jou bij. Ik ben al vrij licht en gebruik 020, dus als je nog wat lichter bent, is dat ook fijn voor jou. Ga dan voor 010.




De dekking is natuurlijk niet heel goed, het draait immers om het matteren. Wil je een betere dekking, ga dan voor een foundation. Ik gebruik hem altijd over mijn BB cream en samen met de BB cream vind ik de dekking voldoende. Daarnaast matteert ie gewoon erg goed en kan ik er eigenlijk alleen maar kort over zijn. Een prima poeder, voor een (redelijk) klein prijsje.

(Mocht je een nog goedkopere variant willen, ga dan voor die van Essence, ook zeer aan te raden. Ik kies toch voor deze, omdat ik de verpakking mooier vind. Ik ga dus puur voor wat meer luxe.)


Catrice Skin Finish Compact Powder is te koop bij Kruidvat & Trekpleister voor 3,99.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Laat een comment achter, ik neem zo snel mogelijk een kijkje op jóuw website!